Med 8. septembrom in 8. oktobrom poteka Nacionalni mesec skupnega branja. Na šoli se takrat še posebej potrudimo, da predstavimo pomen branja. Letos smo se odločili, da poskusimo povezati v branje starejše in mlajše učence, saj smo bili mnenja, da bi to pozitivno vplivalo na šolsko klimo. Nismo se zmotili. V ponedeljek, 18. septembra, smo »prebili led« s prvo uro medgeneracijskega branja. Starejši učenci (en oddelek 8. razreda in en oddelek 7. razreda) so prišli brat na razredno stopnjo (v 2. razred jutranjega varstva in en oddelek 3. razreda). Učiteljica slovenščine in razredničarka Katarina Novak je dala idejo, da bi brali kar svojo najljubšo knjigo iz svojega otroštva. V razredih in v knjižnici je završalo − učenci višje stopnje so obujali spomine na obiskovanje nižjih razredov, mlajši učenci pa so starejše gledali s spoštovanjem, tremo in pričakovanjem. A kaj kmalu se je razvilo prijetno druženje, ki si ga učenci in učiteljice želijo ponoviti. Takšni dogodki so prijetni, drobni trenutki, ki tkejo vezi med učenci in vplivajo na vzdušje na šoli.
Anja Kralj, knjižničarka